Nattuggla

Det jag inte hade räknat med var att jag skulle vara sjukligt trött idag. Känns som att jag sovit bort hela dagen. Har bara gjort klart en av ljuskällorna som jag hade tänkt. Meningen var ju att jag skulle ha en hel hög att bara välja och vraka bland men så blev det inte. Gjorde dock klart en liten lampa att ha i hallen uppe. Eftersom det inte finns något uttag för ström där så slaktade jag en batteridriven ljuskvist och använde till lampan. Och har någon bra tips på billiga och bra batteridrivna lamor (inte ficklampor) så får ni mer än gärna dela med er. Den fick ett väldigt lagom ljus, så lite att det inte stör när man sover men samtidigt tillräckligt för att Emma ska se något när hon kommer upp till mig på natten.

Kommentera

