Får man slänga en resväska i naturen?

Om jag svurit mig blå, grön och lila över stolen så är det ingenting mot vad jag kommer göra över den här väskan jag håller på med. Hur är man funtad om man tänker, nämen klä om en resväska, hur svårt kan det vara. Jag kan meddela att det är skitsvårt. Jag svär, har lim överallt och är evigt tacksam för att Emma inte är hemma ikväll. Hon hade nog haft fler mardrömmar än vanligt i så fall. Inte går det framåt heller känns det som. Jag börjar om, börjar om och börjar om.

2 thoughts on “Får man slänga en resväska i naturen?

Kommentera

