Ibland går det för fort..

Det gick fort det här. För fort faktiskt. Jag hade nog tänkt mig att det skulle ta mer tid men vem vet, jag kanske tröttnar på rosa. Jag pratar förstås om lilla väskan. Den var riktigt rolig och nu är jag sugen på en stor resväska igen. Så om det är någon som har ett gammalt vrak liggandes får ni mer än gärna höra av er. Om två gånger är dumhet så kanske tre gånger är en vana eller nåt sånt. Kanske har jag lärt mig några trix, kanske kommer den att åka i närmsta soptunna. Vi får se. Här ärl den lilla rosa väskan som kommer att få fungera som förvaring för alla mina små burkar färg. Snart har jag stuvat bort alla pysselgrejerna jag har i vardagsrummet, undrar hur länge det kommer hålla sig så.                                                                                         

Bubblorna på insidan hoppa jag kommer försvinna när limmet torkar, gör det inte det så måste jag nog göra om och göra rätt.

Nästa måste påmindes jag på av min kära mamma. Hon frågade när andra stolen till köket skulle vara klar. Ehh.. vad svarar man på det? Ja, helst igår typ. Måste ta tag i det där nu, svårt att skjuta på längre.

Sen vill jag att ni delar med er av era snygga kuddar till soffan. Jag har så svårt att bestämma mig för vad jag ska ha för tyg på dom, blir alldeles strax heltokig. Så, ge mig tips tack!

Kommentera

