Kuddar

Det är så kul att se att det är så många som tittar in här, från överallt i världen faktiskt. Fränt.🙂 Det skulle bara vara lite kul att veta vilka ni faktiskt är så kan ni inte ge er till känna? Säga ett litet hej bara. Kan inte rå för att jag föddes nyfiken.

Nu har jag i alla fall bestämt mig för vilket tyg jag ska ha på kuddarna i soffan. Har suttit och gått igenom alla tydsidor jag kan hitta utan att kunna bestämma mig så tillslut fick det bli ett tyg som jag redan hade hemma. Det är väldigt fint men kanske inte så höstigt direkt. Skitsamma, det är vitt i bakgrunden och kommer snart vara skitigt så då behövs det ändå nya. Kanske jag hittat rätt tills dess.

4 thoughts on “Kuddar

  1. Jag är här varje dag (nästan). Du ligger på min blogspotlista såklart! Varför vet jag inte – jag blir bara uppgiven av att se hur mycket kreativitet, idéer och ork det kan finnas i människor…. Men kul är det! Kan du inte ordna en tävling där priset är en kopp kaffe på godset, så man får se allt på riktigt?!🙂
    //Anna A

Kommentera

