Tävling!!

 

Eftersom jag har så hemliga läsare som inte vågar ge sig tillkänna så tar jag fasta på Annas förträffliga idé. Tur att det finns en som inte är så hemlig och anonym av sig i alla fall..🙂 För jag vet att många av er har åsikter om det mesta och säkert också om mina verk men kanske ni är lite för fega för att dela med er av dom eller helt enkelt för lata.🙂 Hur som helst så bjuder jag gärna på kaffe och kaka när som helst så därför får priset bli ett hemligt pysslat paket. Innehållet är delvis ätbart.🙂 För att vinna detta fina paket så behöver du bara länka till min blogg, antingen på din fb-sida eller på din egen blogg och skriva en kommentar till detta inlägg att du gjort det så är du med i utlottningen. På lördag kväll när vanligt folk är ute och svirar så kommer jag att lotta ut hemliga presenten. Skulle det nu vara så att ni inte har blogg eller facebook så går det bra att dela ut lappar på stan med adressen.🙂 (Nej mamma, inte min hemadress utan adressen till bloggen.🙂 ) Jo just det, ju fler länkningar desto fler lotter till dragningen! Så vad väntar du på! Länka!🙂

4 thoughts on “Tävling!!

Kommentera

