Varpar och höstmys

Höstmysat till det lite ute på bron idag. Har också en krans på g men det är än så länge bara stommen som är klar. Fortsättning är planerad att följa imorgon. Bästa är att komma hem och det är tända ljus ute, det ser så varmt och välkomnande ut. Gamla rostiga grejer och lite betong blandat med mjuk mossa och annat smått och gott från skogen fick bli årets tema då jag inte hade varken ork, lust eller fantasi att göra något stort av hönsnät och miljarder med mossbitar.

För ett tag sen kom mamma hem med min gamla vävstol eftersom Emma sett en någonstans och velat prova. Tyvärr så var det helt slut på varp i den så tanken var att jag skulle fixa ny men så blev det ju inte.. Så klok som hon är köper hon en annan på second hand MED varp! Hon är så fiffig min mamma.🙂 Nu står den här och väntar på att bli prövad och jag tror inte jag kan hålla mig tills imorgon när Emma är med utan gör ett försök redan nu.. Jiihaa!

Kommentera

