Rosa skräcken

Det finns tydligen ett slut på allt. Så även på Käpphästen. Ja, nu menar jag inte att den som tändvirke åt en brasa utan den blev faktiskt  klar. Och riktigt fin dessutom. Det värsta är att Emma nu behöver en sadel, mat och ett stall till hästen också. Jag bad henne önska sig det av tomten men i ärlighetens namn blev jag lite sugen. Vi får väl se. Om man betänker hur ofta jag höll på att kräkas på häststackarn kanske det inte är den bästa av idéer men som sagt, vi får se. Jag har gjort dumheter förr.

                                                    

                           

                                      

 

 

4 thoughts on “Rosa skräcken

  1. Såå fin!!
    Ni skulle kunna få ärva mina rosa saker jag har i min lägenhet i Arjeplog…fast det dröjer ju lite innan jag kommer hem igen…
    Men den som väntar på ngt gott…Emma skulle nog bli glad…men du? Det är frågan?

Kommentera

