Krans

Hösten är verkligen här nu. Det är så kallt även om det inte är så kallt egentligen. Ni vet, så där att man fryser in i märgen. Så jag släpar in mängder med mossa och ris och börjar årets kranstillverkning. Naturligtvis säljer jag även kransar och andra dekorationer av mossa och ris. Men eftersom jag inte känner för att pryda min egen dörr med 100 kransar så tillverkas dom på beställning. Kransen på bilden kostar 200:- så ni har ett hum om priset.🙂 Skulle man var sugen på något annat så är det aldrig omöjligt.

8 thoughts on “Krans

  1. Hittade hit via fejjan igår och blev fast i nästan en timme… Nu har ju jag lite seg uppkoppling på mobilen här ute i obygden men det var inspirerande att se allt tokigt och fint du gör…hihi. Pysslig som du är kanske du är sugen på att haka på Fiffiga Systrars månadspyssel… Di hittar en länk via min blogg eller så googlar du Fiffiga Systrar om du inte redan följer den bloggen.
    Nu ska jag fortsätta där jag slutade igår tror det var där vid konservburkslampan nånstans…
    Ha det gott!
    //Hanna

    • Hej! Kul att du hittat hit och naturligtvis välkommen!🙂 Bloggutmaningen lät kul och den måste jag så klart haka på.🙂 Ska spana in din blogg senare ikväll när jag ha lite mer tid! Tack för alla snälla ord, det är alltid roligt att höra att man kan inspirera någon.
      Ha det bra du med!
      /Anna

Kommentera

