Toffelhjälte

Jag älskar mitt hus. Det är verkligen mitt hem. Eller vårt hem för Emma tycker lika mycket om huset som jag. Det som är lite jobbigt med huset är att det är så golvkallt nere, medan det uppe är varmt istället. Jag tyckte därför att jag skulle ha mig ett par tofflor och så klart syr man ju tofflorna själv. Det vet väl alla..🙂 Letade igenom tyglagret och hittade några lämpliga bitar, letade mönster på nätet men hittade inte något som var så där precis som jag ville. Så som vanligt struntar vi i mönster och kör på känn.. (Kanske därför allt blir så snett som jag gör..:) ) Dom blev för stora och krokiga men ack så sköna.

Kommentera

