Slaktat

Efter att ha hostat upp kransdelar och garnnystan så bestämde jag mig för att kvällen skulle få vara kransfri. Men, nånting måste man ju göra och eftersom jag sålde lampan från hallen igår lite snabbt och lätt så var jag ju så tvungen att hitta på något nytt dit. Har haft en rispappslampa hängande i vardagsrummet väldigt länge så jag bestämde mig helt enkelt för att slakta den. Det visade sig att jag inte tänkte riktigt klart innan jag började så det är en enda stor soppa med den här lampan nu. Skam den som ger sig, jag får hitta på något vettig med den också. Det blir dessvärre inga bilder på  förstörelsen ikväll, men förhoppningen är att jag stolt ska kunna dela med mig redan imorgon. Hoppas ni haft en trevlig helg allihopa!

Kommentera

