Auktion av Rosa Skräcken

För ett tag sen gjorde jag som så många vet en käpphäst till min kära dotter. Det blev ett rosa skräckmonster som kan skrämma slag på de flesta och vild är den dessutom. River ner det mesta i sin väg om man inte håller den hårt. Ikväll när jag tittade in hos Lopplisa så blev jag så inspirerad av hennes hemmagjorda ängel som hon sålde till förmån för rosa bandet. Om det är någon som mot all förmodan missat det så säljs rosa bandet till förmån för forskning kring bröstcancer. Så, vad vore då bättre än att jag säljer Rosa Skräcken till samma goda sak? Emma får naturligtvis en ny käpphäst, oroa er inte.🙂 Så kom igen nu! Lämna ert bud på denna underbara, enda i sitt slag, ”häst”. Skriv en kommentar till detta inlägg med ditt bud. Budgivningen avslutas om en vecka. Klockan 23:00 måndagen den 22 oktober. Naturligtvis går hela summan oavkortat till rosa bandet. Eventuell frakt bjuder jag på.

4 thoughts on “Auktion av Rosa Skräcken

Kommentera

