Plockepinn och spraymissburk

Åh gode gud bevare mig väl.. Vem i hela världen har varit så klantig att dom lät mig hitta en sprayburk med färg? Förstod den personen inte att det omöjligen skulle sluta väl? Sanningen är den att jag bara skulle spraya en grej, men det var ju kul att spraya så det blev lite till. Och lite till. Nu går jag mest omkring och ser efter vad jag har för grejer som jag kan spraya egentligen. Är rädd att det kommer gå till överdrift. Lite. Eller mycket. Jag vet ju att man kan spärra sig själv från att spela osv men kan man spärra sig själv från att köpa sprayfärg??

Så till rislampeprojektet. Eller nu är det väldigt svårt att se att det är en rislampa. Omöjligt skulle jag säga. Vet inte ens vad man ska kalla kreationen ännu, men den är unik! Väldigt unik. Döm själva, men döm inte för hårt och kom ihåg att den inte är riktigt klar ännu.🙂

Gladast av alla för detta projekt blev ändå Emma som när hon såg den lilla högen som blev kvar av rislampan utbrast: -Men mamma, har du gjort ett plockepinn?? Och man kan ju inte annat än ge henne rätt, det blev ett plockepinn.

Ps: Jag vet att jag stavade fel i rubriken.. Det var liksom meningen.🙂

Kommentera

