Stulna pärlor

Man skulle ju kunna tro att jag vid 31 års ålder hade tröttnat på att leka med pärlor men så är tydligen inte fallet. Har 700 olika pysselprojekt på gång men istället för att ta tag i något jag borde göra så har jag plockat fram alla Emmas pärlor och sitter nu och gör olika grejer av dom. Jag och Emma grejar ofta tillsammans med dessa pärlor men då är det så hårda regler och jag kände bara för att bli helt wild and crazy! Hon är nämligen en knäckehäxa när det gäller pärlorna och bestämmer vilka jag får och inte får använda. Så nu passade jag på, nu får jag ta vilka jag vill utan att få skäll! Underbart. Att fritt få välja vilken glansig pärla jag vill. Till och med en rosa. Ha! Tur att det dröjer innan Emma kan läsa den här bloggen. Kanske hon kan förlåta mig när hon blir ungefär 14. Eller 35.

 

Kommentera

