Det straffar sig..

tydligen att ta en liten tupplur. Gjorde det för en stund sen och det skulle jag inte gjort. Inte utan att hundsäkra övervåningen och nedervåningen och trappen och så vidare. När jag slog upp ögonen igen så hade min älskade lilla jycke hunnit bita söner en trådrulle och dockan jag syr på just nu. Man blir bara så trött. Gjorde ett försök att lappa ihop henne men det slutade bara med att hon såg ut som en svårt sårad patient på IVA. Fick som börja om. Så nu är det dags att sy fast nya ben på en ny kropp och med ett nytt huvud.
Jag måste ju påminna er om att ikväll är sista chansen att lägga ett bud på Skräcken. Imorgon är budandet slut och vi får se hur mycket vi kan bidra med till Rosa Bandet.

Kommentera

