Vad ska hon heta?

Nu får hon faktiskt vara klar, lilla ??. Hon har fått en garderob så hon klarar sig ett par dagar i alla fall till och med en vinterjacka fick det bli. Men nu får det vara bra. Fast det har varit grymt skoj att göra henne och sitta och pilla med hennes små kläder. Måste nog göra en till.. Fast först ska jag testa brodera lite. Det ska bli spännande. Brorsans sambo nämnde något om en duk hon ville ha och det lät kul så jag måste nog göra ett försök på den.
Nu kommer det en hög bilder på lilla ?? och hennes olika outfits. Sen vill jag ha er hjälp. Vad heter hon?

4 thoughts on “Vad ska hon heta?

  1. Tycker hon ser ut som en ”Trolla”. Vad det än blir för namn på den lilla så är hon jättemysig! Jodu gungstolen var ett riktigt fynd också. 5 spänn på Puls… Hittade en loppis någonstans utanför Åsele i somras. Där hade de flera liknande men där ville de ha 100kr stycket. Ha det gött!
    //Hanna

    • Man blir så lycklig när man göra sånna fynd! Tror ditt dockskåp kommer bli hur gulligt som helst, ser fram mot att få se det så se till att fortsätta med bloggen.🙂 Trolla var ett bra namn, hon ser ju faktiskt ut som ett troll, kanske måste göra en svans!🙂

  2. Jag tycker hon ser ut som en av dockorna i ”Trasdockorna” (fast utan fel). Men jag kommer inte ihåg vad dom heter! (utom Påsen – men det var inte han jag tänkte på…) . Väldigt söt är hon!!!

Kommentera

