Är huvudet dumt…

På min att göra lista stod det en sak idag. Ordna allt inför loppis imorgon. Tro det eller ej, den här gången ska jag inte handla, bara sälja. Inte en grej ska med hem. Hoppas jag. Bara det inte finns några fynd.. Så idag har jag sytt en kudde till Emma, en mössa, lite kläder till dockan, lagat Frasse, broderat, lekt med hönsnät.. Alltså allt utom det jag skulle. Så nu sitter jag här, klockan nio på kvällen och har massor av måsten kvar. Varför gör jag alltid så här? Usch vad jag blir trött på mig själv. Korkad. Nu kommer det bli bråttom imorgon. Att jag aldrig lär mig? Är det någon som vet av en kurs där man lär sig att inte skjuta upp allt hela tiden?

Har du inget att göra imorgon så tycker jag att du ska titta in på Hotell Lapplands loppis och handla sjukt mycket billiga grejer av mig. Har mycket rappel jag vill bli av med. Så jag får plats för nytt rappel alltså..😉

Kommentera

