Mossiga mössa

 

Mössfabriken har haft vissa problem idag. Sydde av nålen i symaskinen och orutinerad som jag är så hade jag inga fler hemma. Men två hann bli klara och fått godkänt av primadonnan här hemma. Den med katten är tunn och baggy medan den rosa med sommarmotivet är fodrad och mer passande. En vinter mössa där det står Miami Beach Summer som är rosa med palmer och blommor, hur skulle det kunna gå fel??

Sen har jag laddat för kransmakeri. Men tyvärr är inte mossan och andra grejer som behövs riktigt tinade där ute i skogen så därför fick jag tappa upp ett varmt bad så allt blev lite mer medgörligt.. Någons som är sugen på att hoppa i?

Fick btw höra idag att jag är minsann inte som andra jag.. Och det tackar jag så ödmjukt för! Tänk va tråkigt det vore om alla gjorde samma saker klädda på samma sätt och tänkte likadant! Nä fy, då är jag hellre som jag är.

Kommentera

