Vad ska man ta sig till?

En del dagar har jag ingen inspiration att göra någonting alls. En del dagar vill jag göra allt på en gång. Ikväll är en sån kväll. Frågan är var jag ska börja? Är så sugen på att gjuta lite då det var så länge sen, men jag är också så sugen på att börja med ett annat projekt som jag skaffade mig i somras. Det är ett pussel kan man väl säga, som blir det mest fantastiska dockhus, med möbler och allt.. Gaahhh.. vad ska jag göra? Dockhuset köpte jag från Lek och klura dom har många fina byggsatser. Kanske kan vara nåt för dig att göra i vinter?🙂 Här nedan ser ni projektet. För vad annat kan man kalla det?

Vansinnigt fint, visst?

Kommentera

