Tur som ett tok!

Ja, det här är fortfarande minen som min kära köksstol ger mig.. Men ikväll tog jag mig an uppgiften att klä om den! Äntligen! Vet inte hur det gjck till faktiskt, det bara blev. Så, bort med det gamla tyget och ska just börja sätta fast det nya. Upptäcker då att jag måste kastat tygbiten jag klipp ut till sitsen. Och jag har inte en millimeter kvar. Fan. Skyndar mig att surfa in på sidan där jag köpte det och hoppas till alla gudar att jag har så pass tur att dom har en liten bit kvar. Och till min stora lycka fanns det en bit! En stuvbit som snabbt åkte ner i min kundkorg. Så stolen får fortsätta blänga på mig ett tag till, men nu är den i alla fall isärskruvad redo för nya kläder!

Kommentera

