Tjenare snygging!

Så tur att vintern är lång! Och att jag har en varm och skön om än inte särskilt nymålad källare att hålla till i när det gäller smutsiga projekt. Tyvärr så är ju min pysselbod inte väldigt varm på vintern och då är lyckan stor att man har lite plats för möbelputsning och betongkladd. Som jag sa så jobbar jag ju nu lite på en loppisaffär, och som sagt, det är farligt. Många projekt. Idag tog jag hem en riktig snygging, som dessutom var så billig att det nästan kändes som att jag stal den. Den kräver lite arbete så klart, därför är det skönt att vintern är lång. Det är däremot inte skönt att det är så kallt. Redan.
När teakmöblerna började bli populära för ett tag sen trodde jag aldrig att jag skulle falla för dess charm, men modeoffer som man är så kunde jag inte låta bli. När man tittar på de raka snygga formerna och det enkla i möblerna kan man lite låta bli att falla för det. Eller inte jag i alla fall. Enkelt och rent. Snyggt. Som sagt så är det ju lite jobb innan den är blank och fin igen men jag är helt säker på att det kommer vara värt det.

 

                              

För att snygga till den ännu mer, om det nu är möjligt, kommer denna störtsköna flasklampa få hedersplatsen ovanpå. Om jag hittar en bra skärm vill säga.

Kommentera

