Monsterliga kransar

Första kransen klar! Rolig var den att göra, även om den tog sin tid. Lärde mig dock mycket av mina misstag så nästa går snabbt som blixten. Kanske. Tycker att den blev rätt söt även om jag till nästa gång ska använda mig av andra tekniker. På bilderna ser den lite platt ut nertill men det ordnar till sig när man hänger upp den. Vågade inte hänga den än eftersom limmet knappast torkat ännu.

Men dagen har inte bara kretsat runt tomtar utan jag och Emma bakade en riktig monsterlig kaka också!

Kommentera

