Stoppar snart popcorn i öronen..

Idag har min älskade 4-åring varit vansinnigt uttråkade. Hon har hängt, klängt och slängt hela dagen och så gott som gjort sin mamma vansinnig. Inget har fungerat. Inget pyssel, inga lekar, ingenting har hon velat göra. Ingenting har varit roligt i mer än ungefär 3 sekunder så tillsist var mitt tålamod slut så då lastade jag in trollet i bilen och åkte till min bror med familj. Tack och lov så hjälpte det.🙂
Trodde hon skulle gilla att popcornpyssla men efter två minuter var hon mätt och därmed less. Om man bara tittar på bilderna så ser det i alla fall ut som att vi hade kul!🙂

7

Nu ikväll så sitter jag pillar på med något.. Men vad det blir vet jag inte riktigt. Fastnade som någonstans på vägen. Förslag?

Kommentera

