Inget för de lättäcklade…

Har fått mig en förkylning som verkar vara helt utan nåd! Allt som man kan tänka sig få av en förkylning har jag fått. Om någon känner för att spendera lite tid i soffan så är jag helt klart beredd att lämna över den nu, men tänk er noga för. Soffan låter skönt men det följer inte med någon städerska som plockar snorpapper och roar ungar under tiden du ligger där. Det allra värsta har varit att jag fått förkylningen i ögonen också. Någon sorts ögoninflammation har omöjliggjort så gott som allt vad pysslande heter den här helgen. Ja, den har omöjliggjort det mesta faktiskt. Det jag skulle kunna ha gjort är en låååååg girlang av varbollarna som rullat ut ur ögonen efter att ha åkt omkring på hinnan och förutom sett till att det kliat hela tiden även gjort väldigt ont. Tur att min flicka är så duktig att hon fixar att vara själv med sin sjuka mamma. Tv:n kan vara ens bästa vän ibland. Tv:n och diverse små mutor.

Vad har ni gjort i helgen? Någon som har något trevlig pyssel att dela med sig av? Bland annat så vet jag av ett Barbiehus som byggs. Där vill vi se bilder!🙂

Kommentera

