Underbara unge

Självklart har det varit lucia även här hos oss idag. Emma väckte mig med bubblevatten, clementiner, luciakronan på huvudet och glatt sjungades Imse Vimse Spindel. Synd att man inte sover med kameran igång. Var nog det gulligaste någon gjort för mig någonsin. Tänk att man fick en så omtänksam och kreativ dotter. Underbara unge! Sen blev man så klart sprickfärdig av stolthet när luciatåget på dagis gick av stapeln, helt tårögd och stoltare än en tupp. Nog skrutit om min superflicka.🙂

Har jobbat med det jag tänkt ha med mig till julmarknaden men allting tar så lång tid tycker jag. Man tänker,äsch det där tar bara några minuter men vips så har det gått en timme. Nåja, lite grejer blir det att ta med sig, kanske är bra att det inte är så mycket, blir mindre att tag hem igen då. Plockade fram mina betong gubbar idag, en del blev bra men jag bröt huvudet av en singel och en badanka så det är inte utan att man känner sig lite skyldig..🙂

CIMG5110 CIMG5115                                                      CIMG5117 CIMG5119

En tandborste och lite sandpapper så har vi förhoppningsvis några fina figurer att ta med.

 

 

Kommentera

