Julmarknad

Har haft fullt upp de senaste dagarna med att göra klart lite grejer som skulle få följa med till Bålforsen och julmarknaden där. Blev inte så mycket grejer men jag fick då sälja av det jag hade med mig så jag känner mig väldigt nöjd. Dessutom så var stämningen på topp och mysfaktorn hög. Den här lilla marknaden slår den i stan med hästlängder! Hoppas det blir en nästa år också, och att man får vara med även då. Förutom att handla diverse grejer så kunde man ta en skotertur till tomten själv. Kunde inte åka själv med jag hörde att turen var hur mysig som helst, genom skogen längst ett spår upplyst av lyktor och till sist kom man fram till Tomten. Där fick barnen paket och en liten pratstund och lyckan var gjord. I alla fall för Emma, då tomten visste var hon bodde och vem hon var… Något nöjd hon var när hon berättade det för mig sen. Om man inte ville handla eller hälsa på tomten så kunde man gå in en sväng i Bodegan och köpa fika.. Eller göra som min bror och hålla sig till glöggen och komma ut därifrån lite gladare i hatten..🙂
Till alla er som inte var där, ni missade något väldigt mysigt. Och om det blir av igen  nästa år så får ni bara inte missa denna härliga julmarknad i orange..

DSC_0218 DSC_0219 DSC_0220 DSC_0224  DSC_0228 DSC_0229    DSC_0231DSC_0244  DSC_0236DSC_0225DSC_0230DSC_0243

Passa på, imorgon tänkte jag lägga ut det som blev kvar här på bloggen till försäljning.. Och du, det blir billigt!🙂

Kommentera

