Att somna framför tv:n är väl kanske inte så ovanligt och inte då dumt heller. Där emot är det rätt dumt att somna medan man pysslar. Det blir så besvärligt när man vaknar två timmar senare med lim i pannan.🙂 Jäkla tur att de flesta lim jag använder är vattenlösliga.. Och att det är fint med pärlor. Resten får ni lista ut själva.🙂
Idag damp i alla fall det första julkortet ner i brevlådan, tack till dom nygifta och ongarna deras.🙂 Så då kom jag på att jag i ungefär september tänkte börja med julkorten men gjorde aldrig det så som vanligt har jag inte gjort några. Men Emma tog sig an uppgiften på största allvar och stor glädje och på bara några minuter hade hon tillverkat en hög. Dock fick hon lite bakläxa av tråkiga mamman som tyckte att man kunde anstränga sig lite mer än att tejpa fast en pärla på varje kort, så det var bara för fröken att börja om. Det gjorde hon, fortfarande lika glad så nu har vi några fina kort att skicka iväg. Fast med vårt tempo så hamnar dom väl i brevlådan ungefär till påsk. Men det är ju kul att göra sina kära glada då med.🙂

CIMG5201 CIMG5202

2 thoughts on “

    • Tackar.. Jag gör så gott jag kan för att tvinga in henne i pysslingsbranschen.🙂 Det är så kul att pyssla med henne, fantasin har ju inga gränser när man är fyra år.

Kommentera

