Utflyttarna

Då mina stenhårda tomtar i grått inte är någon större succé så tog jag fram min kära färglåda och började måla. Skulle bara göra en, men det är ju så kul så risken är stor att alla får sig lite färg. Och hittar dom ingen annanstans att bo så får dom gärna bo i mina rabatter i sommar, hustomtar kan man väl inte få för många av? Nå, dom är fortfarande till salu om någon känner att dom kan ge dom ett bra hem men skulle man vilja ha en stengrå ja, då är det bäst att ropa högt och ropa nu.

CIMG5204

Syr ugglor på hög fart också, här kommer en som ska flytta hemifrån imorgon, om han bara få fast sitt ben innan dess alltså! Låt er nu inte skrämmas av att jag säger att jag syr på hög fart, finns alltid plats för fler beställningar.🙂 Ni bestämmer färgtema och jag syr. Kräks ni när ni ser dom så slipper ni naturligtvis köpa dom.🙂 Tillsist så fixar jag med en mossbock som ska få ett nytt hem den också, snart. Måste bara ut i ladugården och leta åt den sista mossan så den inte är halvnaken när den flyttar.

CIMG5207             CIMG5206

Om ni undrar vad jag håller på med när det gäller placeringen av bilderna i den här bloggen så är det bara så att jag kommer inte riktigt överens med WordPress i alla lägen.. Det blir inte som jag vill, något måste vara fel. Kan ju inte vara jag som inte kan.. Eller..?

Kommentera

