Saxarmbåge

Idag har väl inte varit den största pysseldagen i mitt liv men lite smågrejande har vi ändå gjort. Jag och Emma gav oss på några betonggrejer  som blev kvar sen julmarknaden och gav dem lite färg och kärlek. Så fina så!🙂 Kommer ha det fullt i rabatterna i sommar.. kanske måste gräva en ny rabatt bara till alla betongfigurer som ska bo där..
Sen har det varit en del tygklippande också idag. Har ju några ugglor som ska göras nu då det går finfint med beställningarna. Jättekul! Och jag är väldigt glad att jag aldrig behövt göra en hel hög med likadana ugglor, då hade jag nog tröttnat vid det här laget. Nu är det som att alla får olika personligheter och blir lite mer levande när man sitter och grejar med dom. Och för er som undrar, ja, jag kan ha blivit lite knäppare än vanligt.. Och ja, det går fortfarande utmärkt att göra en beställning på en eller sju ugglor.
Bästa för dagen var ändå snabbrundan på loppis. Fyndade ett så fint troll, han var bara tvungen att få följa med oss hem.

Nu ska jag ta och lägga mig för att vila saxarmbågen och bara chilla så man orkar med morgondagen också. Eller först ska jag se hur snöugglan tar sig ut men det borde gå fort så länge maskinen och jag håller oss på samma sida som lagen.

CIMG5271 CIMG5272 CIMG5265

Kommentera

