Farlig arbetsplats

Jag vet att jag sagt det förut, men min arbetsplats är nog inte så lämplig som jag först trodde. Nog för att det är kul och så men det är helt förödande för min ekonomi. På en timmes lunch så hinner man titta igenom rätt många hyllor och lådor. Och alltid är det något man behöver till något annat. Så en så snygg tapetrulle idag, men den fick ligga kvar. Tills på fredag. Är den kvar då fortfarande så är det meningen. Försöker tänka så annars skulle mitt lilla hus svämma över ännu värre än vad det redan gör med halvfärdiga projekt. Men en sak som jag inte kunde motstå idag var den här boken. Tycker det är så härligt med djur och dockor från -60 -70. Och det var inte en så vansinnigt stor investering. En hel krona.🙂

CIMG5332

2 thoughts on “Farlig arbetsplats

Kommentera

