Lalalampa och bobobakverksfat

Hemgjorda våningsfat är det många som gjort och fortfarande gör. Jag förstår verkligen varför. Dom blir ju vansinnigt fina! Idag letade jag reda på lite material på mitt jobb och så var det bara att limma. Vad jag ska ha det till vet jag inte riktigt, men mest troligt blir det lite blommor och grejer på. Ska man ha det till kakor blir det ju så sällan man får ställa fram det.

CIMG5402 CIMG5403

Det har inte blivit bara ett kakfat idag. Emma fick sig en ny lampa till sitt fönster. Hon valde tyg helt själv, blev lite förvånad när hon valde, var helt övertygad om att jag skulle få göra en prinsesskärm men isätllet valde hon ett i orange och rosa. Riktigt fint. Lampan ger i från sig ett varmt sken och mysfaktorn blev hög där inne.

CIMG5407

 

Kommentera

