Snittblommor som aldrig vissnar

Finns det något underbarare än en stor härlig bukett med snittblommor? Helst ska man ju få dom av någon stilig prins på en vit häst men medan man väntar på honom är det enklare att köpa en bukett på Ica eller närmsta blomsteraffär.  Jag har köpt massor med buketter i min väntan på den stilige prinsen, men eftersom han lyser med sin frånvaro och mina pengar tryter så fick jag så lov att hitta på ett annat sätt att ha snittblommor hemma. Att torka rosor känns lite ute just nu och inte riktigt min stil så jag gjorde mina av tygrester. Mycket roligare än att spreja hårspray på gamla sedan länge döda rosor. Och eftersom dessa inte vissnar imorgon så tänkte jag att dom får stå i fönstret istället för det lite mer traditionella bordet. Vips så var fönster nummer två i köket klart.

CIMG5387  CIMG5380CIMG5399CIMG5385

Kommentera

