Leksakslampa a la Lövkulla

Nu är det faktiskt ett tag sen jag gnällde över hur hela dagen gått fel och jag inte hunnit med att göra det jag tänkt. Så idag tänker jag passa på, även om jag lovat att inte nämna det igen. Inget har blivit gjort, jag skyller på kylan och att jag är trött. Vill bara ligga under filten och ha det mysigt men en del saker kommer man inte undan hur man än försöker. Inte mycket pysslande har det blivit heller. Nu ikväll har jag påbörjat ett tavelprojekt som vi får se hur det slutar. Blev bara lite sugen på att måla nu efter all den tid jag spenderat tillsammans med tyger av olika slag. Om ni får se det färdiga alstret eller inte, ja det får tiden utvisa.
För att det här inlägget inte ska bli jättelångt och jättetråkigt så tänkte jag visa er ett projekt som jag håller på med. Det ska bli en lampa det här har jag tänkt. Måste bara på Dollarstore och köpa mig lite sprayfärg så vi får sätta den i fönstret och känna oss lite varmare.

CIMG5434 CIMG5437

Kommentera

