Hus på rad

Ja, det är väl nu man ska fråga sig hur det egentligen blev i helgen. Blev den så där rosenröd och skimrande som jag tänkt mig? Eller slutade den i ångest och nariga händer av allt städande? En kombination skulle jag vilja säga. Förmodligen bästa helgen, lite av varje är som hallon och lakrits. En perfekt kombination. Huset är städat, jag har kramats med min flicka och gjort roliga saker. Jag har haft sovmorgon och jag har tvättat. Lek och bus och ordning bland pysselsakerna. Som sagt, hallon och lakrits. Förutom allt detta har jag ju så klart pysslat lite. Det är tavlan jag började med som fått mest uppmärksamhet. Och ja, det skulle kunna vara en femåring som gjort den, men va sjutton! Har ni sett Picassos verk? Nu, ska jag lägga mig och ladda för imorgon, men ingen måndagsångest här inte

CIMG5505!

 

Kommentera

