Kuckeliku i syskrinet

Idag har jag inget färdigt att dela med mig av, utan bara påbörjade projekt. Fast vad slutprodukten är väntar jag lite med att avslöja. Kan säga så pass mycket att det har med tyg att göra. Tyg, knappar, band och allt annat du kan tänka dig man kan hitta i syskrinet. Fick en liten idé när jag satt och slösurfade efter inspiration och såklart måste man ju se om det är genomförbart. Verkar så, men vissa detaljer återstår innan jag känner mig redo att dela med mig av projektet till resten av världen. Om andra pysslare där ute letar efter inspiration så har ni mina favoritbloggar här;

Fiffiga Systrar       Craft & Creativity       Pastill           Pysselbolaget

Det där är mina favoriter bland alla storfräsare.🙂 Finns ju obegränsat med bloggar och även många vansinnigt inspirerande guldkorn bland de inte fullt lika stora men dom får jag dela med mig av en annan kväll då jag råkade radera  alla bokmärken och all historik.. Tar en stund att komma ihåg vad alla heter..

Förutom att slösurfa och göra ett litet test så har jag och Emma tjuvstartat med påskpysslet. Vi är väl kanske ute i lite väl god tid men vem kan motstå duniga fjädrar och söta små kycklingar? Resultatet får ni dock vänta på ett tag till.

CIMG5511 CIMG5510 CIMG5513

Kommentera

