Våryra

Som jag sa igår så var jag ute på en inspirationsrunda och jösses.. Pluppar upp idéer till höger och vänster, en del bra andra mindre bra. Den som jag tog tag i och gjorde verklighet av igår tänkte jag att jag skulle dela med mig av nu. Små hus av tyg, otroligt gulliga, finns lite här och lite där, men jag gillade Craft & Creativitys skarpt. Dom påminner lite om husen jag målade härom veckan så självklart vill jag ha dom i soffan också. Men istället för att sy många små fristående villor så bestämde jag mig för att göra radhusmodellen så att det blev mer som en soffkudde. Är helt inne på färger av alla  de slag just nu så den här soffkudden blev ett glatt inslag i mitt annars rätt tråkiga vardagsrum. Eller tråkigt kanske det inte är men rätt färglöst. Färglöst, ja det är ju ett glatt ord.. Kanske skulle hållit mig till tråkigt.🙂

CIMG5519

Skulle någon vilja ha en egen färgklick i form av galna hus i sin soffa så  kostar dom 220:- och går bra att få i vilka färger man vill. Bara hojta till!

Kommentera

