Schh….

Kvällen är vigd åt att göra en present till en väldigt fin vän och eftersom jag vet att hon brukar titta in här så kan jag ju inte avslöja någonting alls egentligen. Jag började tidigt med denna och tanken var att den skulle bli klar ikväll men somnade naturligtvis mitt i. Det fina med att somna av narkolepsin när  man håller på med något är att det oftast går bra att fortsätta jobba fast man sover. Resultatet blir dock inte alltid det väntade så efter att ha pysslat i sömnen en stund fanns ingen annan utväg än att börja om. Man blir kanske inte lyckligast i världen av det med det är ju bara att gilla läget. Nu vet jag ju i alla fall hur jag ska göra… Jag ska inte vara den som är den utan ni får några ledtrådar till vad det är jag håller på med. Och kan ni dra till med en gissning vore det ju superkul!🙂

CIMG5533 CIMG5531 CIMG5530

Kommentera

