Roliga Oslagbara Superhärliga Avslut (på veckan)

Åh vilken helg vi haft. Den här helgen blev vad jag tänkte förra helgen skulle bli. Ingen uttråkad unge, har hälsat på och stannat länge, haft egentid och idag bara slöat. Ingen städångest, ingen måndagsångest. Allt bara bra. Har  haft det så bra att jag knappt hunnit med att pyssla nånting alls. Presenten är klar, och ett fönster till i huset har fått sig ett vårlyft. Presenten, ja den kan jag såklart inte visa förrän jag gett bort den. Då skulle allt det roliga avslöjas i förväg och det vill jag ju inte. Men fönstret kan jag dela med mig av. Rosa blev det. Oväntat val för det är inte Fröken RosaBlingBlingPrinsessan som fått sig nya grejer utan vardagsrummet. Eller rummet där vi lever och vistas 24-7. Lampan är ett riktigt fynd, 5 kronor på Kupan. Helt i min prisklass.

CIMG5534

Så här såg mitt fynd ut.. Inte så snygg kan jag ju tycka, men jag såg potential i den.

 

 CIMG5536

 

Grundmålade med en täckande ljusrosa

CIMG5542

 

Lite prickar på det och viola!

CIMG5540 CIMG5543

Ett glatt och uppiggande fönster!🙂

Kommentera

