Fågel, fisk eller mittemellan..

Jag vet inte hur det är med er men jag börjar få vårkänslor. Kan inte säga att det spritter i kroppen ännu, men det är på g! Måste vara ljuset som gör det. Alltså det faktum att man faktiskt hinner se solen innan den går ner igen. Dessutom är det inte så kallt och man kan faktiskt vara ute och ladda batterierna, känner mig fri som fågeln. Bara ta ett litet skutt och så bär det iväg. Inspirerad av detta och en bild jag sett på någon blogg för längesen bidde det en lite fågel. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad sidan heter där jag hittade fågeln som hon gjort och kan varken dela med mig av mönster eller inspiration. Tycker den blev riktigt bra och måste nog göra några till och hänga i fönstret.

CIMG5555 CIMG5565 CIMG5572

Kommentera

