Pippi på fåglar

Inte kan man tro att jag för några år sen var rädd för fåglar. Ett hönshus fullt med höns, ugglor och småfåglar överallt hemma och som om inte det nu vore nog så bygger jag dessutom ett hus till dom! Något har gått väldigt fel här.. Kan vara så att eftersom dom flesta är gjorda helt av mig själv så känner jag ett visst övertag. Kan vara så. Men det är inte säkert, jag kan ha ramlat och slagit huvudet också, men nåt är det. Jag kan bara inte få nog av dessa fjäderfän! Underbara och framförallt vackra djur. Som jag just sa så har jag byggt ett litet hus till dom också. Eller det var pappa som sågade och resten gjorde jag. Tycker att det blev rätt gulligt och det känns som vår när jag ser på det. Skulle någon vilja bli ägare till ett sånt här litet hus så är det absolut inga problem. 250:- kostar det och eftersom jag gör på beställning så kan man välja färger och själv får bestämma hur det ska se ut. Själv stommen till alla hus är dock densamma. Så vad väntar ni på? Vilken färg vill du ha på ditt?

CIMG5583

Skulle någon vara intresserad av fågeln jag gjorde igår så kostar den 150 kronor och går naturligtvis bra att beställa den med. )

2 thoughts on “Pippi på fåglar

  1. Tittar in här mellan varven… Du pysslar ihop så himla fina saker Anna !😀
    Du har inte prövat göra ett sådant hus fast med en uggla ? 🙂

Kommentera

