Städa din latmask!

Om jag hade en miljon så skulle jag ge den till den som städade mitt hus. Nu har jag inte en miljon och det är väl tveksamt att någon gör det för mindre..? Förresten så vet jag inte om jag vill att den som erbjuder sig städa för mindre än miljonen ska göra det, den personen är nog inte riktigt klok. Och vem vill att en dåre ska städa ens hus? Kanske är bäst att jag biter ihop och gör skitgörat själv. Allting ska man då göra själv. Eller hur bra tror ni att 4-åringar är på att städa om man verkligen tjatar på dom? Kanske hotar med att slänga bort en Barbie eller två.. Klart värt att tänkas på!
Något helt annat som också är värt att tänka på är den fina respons jag fått för tavlan jag gjorde till min Hulda. Så många som uttryckt sitt gillande på olika sätt och även om jag inte kan ta åt mig äran för idén är det alltid kul när någon gillar det man gör. Någon annan än ens mamma som tycker allt man gjort i slöjden är fantastiskt. Några som är lite mer opartiska.🙂 Håller för tillfället på med inte mindre än tre nya sånna tavlor så helgen är räddad! Förutom att måla så har jag tänkt hinna sy lite, måla lite fler småholkar och ett nytt hus jag fick pappa till att såga ut. Så någon städning lär det ju knappast bli.

Här nedan ser lite lite av vad jag sysslat med senaste dagarna. TV-bänk, bord och lite annat smått och gott. Är bara tvungen att visa Emmas fina monsterteckning och hennes holk också. Ha nu en superhärlig helg och städa inte ihjäl er!🙂

CIMG5653 CIMG5652 CIMG5654 CIMG5657 CIMG5656

Förresten så tänkte jag ställa in tävligen då gensvaret varit minst sagt svalt.. Skyller er själva som missar århundradets 200 party, chansen kommer inte igen. Men bara så ni vet så kommer ju 300.. och 400.. så misströsta inte!🙂

Nå, jag är inte mer än människa.. Tävlingen är på igen!🙂

Kommentera

