Jasmin den stora

Tillåt mig att presentera ingen mindre än Jasmin den stora! Hon är en superhjältevampyr med enorma huggtänder men dricker helst saft. Hon kan springa jättefort och förvandla sig till en prinsessa. Dessutom är hon världens snällaste. Visst är hon väl underbar? Som ni kanske förstår är det Emma som har tillverkat en hjälte av rang. Det är så underbart att sitta och lyssna på henne när hon fantiserar iväg, det finns inga gränser. Superhjälten Jasmin den stora ska skickas in till Bolibompa och största drömmen är så klart att den visas upp i tv. Håller tummarna för att min lilla bönas dröm går i uppfyllelse.

CIMG5660

Själv har jag ägnat större delen av dagen till att sova och städa. Som ni kanske minns så erbjöd jag någon en miljon om man städade mitt hus, problemet var ju bara att jag inte har miljonen.. Inte idag heller har det dykt upp någon miljon, ingen dåre heller för den delen så jag fick vackert se till att städa själv. Men nu är det gjort och jag förtjänar faktiskt lite avslappning. Inte i form av ett bad eller en lur på soffan, näe, så slappnar inte jag av. Jag klär om en lampskärm, för det tycker jag är roligare.

CIMG5661

Kommentera

