En ren och skär lögn

Är det någon gång jag ska dela med mig av hur det faktiskt ser ur där jag håller till med mitt pysslande så är idag en mycket bra dag. Allt är nystädat och hyfsat i ordning. Normalt brukar det vara ett oändligt kaos och inte alls överskådligt eller lätt att hitta. Eller förresten, glöm det där. Jag tänker ikväll dela med mig av hur det ser ut där jag håller till med mitt pysslande. Eftersom jag inte var riktigt förberedd på det här inlägget så ber jag tusen gånger om ursäkt för att det är så rörigt och hoppas att ni har förståelse, det har varit en hektisk helg.🙂

CIMG5665  CIMG5667  CIMG5666  CIMG5668  CIMG5664  CIMG5670


Nog för att alla bilder är sanna, ingen av dom är Photoshoppade.. Men ändå så är sista bilden mest sanning. Tanken var att jag skulle sitta vid det där fina vita skrivbordet och hålla på med mitt pysslande, men som ni vet vid det här laget så är det golvet som är bästa stället. Och nu när jag ändå delar med mig så trivs jag faktiskt rätt bra i röran däromkring.

Kommentera

