Trumvirvel tack!

Förstår att spänningen är olidlig där ute i stugorna ikväll. Ikväll var det ju nämligen dags. Tävlingen är över. Avgjord. Ni kan inte längre påverka resultatet med mutor och gåvor av olika slag. Inte för att ni inte försökt, jag menar, det förstår ju alla att när det gäller en sån här tävling vill man inte gärna lämna något åt slumpen. För att det ska se ut som att jag gjorde allt ärligt och rätt så har jag fejkat några bilder på dragningen..

CIMG5723 CIMG5724
CIMG5725 CIMG5730 CIMG5731

Och den som gett mig finaste presenterna är…

 

 

CIMG5733

Grattis till Hanna, min blivande inredningsarkitekt.🙂 Ni hittar hennes blogg HÄR! Seså.. Klicka nu in er hos henne och säg grattis, sluta vara så dåliga förlorare, det kommer fler chanser.🙂 Och du Hanna, en huskudde ville du ju ha.. Men vilken färg?

2 thoughts on “Trumvirvel tack!

  1. Hurra va roligt, tack för det!
    Mja, färg!? I Wiljas rum har hon en tapet med fåglar och blommor… i den finns flera färger, rött, rosa, ljusblått, grönt bl.a. Kanske nåt som matchar den. Annars är ju vitt och svart alltid snyggt. Vi blir glada oavsett=) Väntar med spänning på att få se den när den är klar…
    Ha en mysig kväll!
    //Hanna

Kommentera

