Sopsäck på standby

Ja, jag sliter mitt hår. Och svär. Och hoppas hoppas att den här jädrans lampskärmen kommer bli bra. Annars har jag kastat bort mängder av tid på skräp. Man får försöka komma ihåg att det är av misstagen man lär sig. Fast det är inte så lätt när man svär, gråter och skriker. Hade stora planer för kvällen men så kom lampeländet mellan mig och den stora planen. Nåja, det är väl bara att bita ihop och gilla läget. Lampfoten blir då fin när de tusen lager vit färg målats på. Tur att man kan köra på säkra kort ibland, vitt brukar funka. Lite sugen är jag på att busa till den lite men det får tiden utvisa. Just nu känns det lite tråkigt med bara vitt, det är som att jag suger åt mig färg. Starka klara färgen, gulliga pasteller och det där mellan också. Tror att det är våren som ställer till det. Härligt! Nu åter till svärandet, ska bara gå ner och hämta rullen med sopsäckar jag köpte tidigare idag som en nödlösning. Antingen stoppar jag ner allt där i och bränner upp eller så sätter jag den över eländet så jag slipper se det och hoppas på bättre lycka en annan dag.

CIMG5735 CIMG5738 CIMG5734

Kommentera

