Taggarna utåt

Som bekant hade jag ingen el igår. Och därmed tråkigt. Datorns batteri räckte inte länge så jag insåg att jag var tvungen att försöka hitta något att göra. Efter ett planlöst klickande på mängder av olika bloggar så hittade jag tillsist en så söt liten nåldyna. Den tänkte jag att jag skulle sy för hand utan att det skulle ta en evighet. Jag tyckte dock att den var allt för söt för att göra en nåldyna av så jag gjorde den lite större men resultatet blev i alla fall lika söt. Sen om det är en liten mus eller en igelkott låter jag vara osagt.

CIMG5762

4 thoughts on “Taggarna utåt

  1. Kan man få beställa ett litet gosedjur av dig? En utan några smågrejer som man kan pilla bort och kanske nåt med något lila i? :0)
    /Nina

Kommentera

