Sköna söndag

Så var det söndagkväll igen. Känns som att man bara hinner vända sig en gång så har det gått en vecka. Och hur ska det då bli när man blir äldre för jag har hört att tiden går ännu fortare då. Då lär man ju inte hinna göra ett endaste dugg. Som ni säkert förstått så har jag inte hunnit göra det jag hade tänkte hinna göra den här helgen heller men va sjutton.. Det gör väl ingenting. Det var skönt att bara chilla och göra ingenting också. Eller ingenting och ingenting. Lite har jag allt hunnit med. Har avslutat några projekt och det känns ju alltid bra. Har dessutom inte påbörjat 25 nya och det känns också bra. Imorgon kan jag således leverera några saker jag borde levererat för längesen och det känns ju jättebra. Bättre sent än aldrig och jag hoppas de som väntar på något från mig kan ursäkta den sena leveransen. Något annat jag hade som mål för den här helgen var att väggarna i köket skulle få sig i alla fall ett varv färg, är inte riktigt där ännu men spacklandet är klart och det är ju alltid nåt. Dessutom är inte kvällen slut än så jag har ju fortfarande chansen. Förutom att pilla på med halvfärdiga grejer har jag grejat med beställningssidan. Så ta er gärna en titt där och hojta till om det är något ni känner er intresserade av. Nu önskar jag er alla en underbar avslutning på helgen och hoppas att ni också struntar i att ni inte hann med allt ni tänkt. Här är lite av det jag hann.. Och en ytterligare en anledning till att jag inte hann det jag tänkte.🙂

   CIMG5808 CIMG5806    CIMG5804CIMG5821

Kommentera

