Lila blommiga myrslok

Ni vet hur dum man kan känna sig när man sitter och skrattar högt för sig själv. Ikväll har jag känt mig väldigt dum. Jag har alltså skrattat, så att jag nästan pinkade i brallorna. Inget vanligt litet hehe utan ett gapskrattsanfall, ett sånt som man nästan inte kan andas när man är mitt i. Anledningen till den attack stavas H Ä S T. En lila häst som jag i flera dagar väntat på att få börja sy. Hade en vision om en underbar liten ponny som skulle skutta fram glatt på gräset. I stället blev det en, ja vad sjutton ska vi kalla den? En förvuxen, muterad myrslok med allvarliga problem. Se och döm själva.🙂

CIMG0083 CIMG0086 CIMG0081 CIMG0085

6 thoughts on “Lila blommiga myrslok

  1. Du har sån underbar självdistans Anna!! Jag tycker den blev söt (även om jag också var rvungen att dra lite på munnen när jag såg bilderna….)
    Keep on!

    • Ja inte var det någon vanlig häst inte.. Men nu har jag ju många nya projekt så nu slipper jag tänka på hästar på ett tag.🙂 Tack igen för mina fina presenter.🙂

Kommentera

