Presenten

Vad jag har gjort ikväll och vad jag borde ha gjort är två väldigt vitt skilda saker. Jag borde ha fixat och donat i köket om det ska bli klart innan jag tröttnat på färger jag valt och beslut jag fattat. Istället har jag suttit och låtit mig inspireras och gjort upp planer för vad som ska göras här framöver. Många planer blir det och köket.. Tja.. Det blir väl klart. Nångång. Det här skyller jag på dig Hulda, tusen tack för presenterna!🙂 CIMG5824

 

One thought on “Presenten

Kommentera

