Utarbetad

Hej! Känns som att det var minst en evighet sen jag skrev här sist.  Tro nu inte att jag legat i soffan, brutit armen eller tappat bort alla mina pyssel på en gång. Nej, jag har gjort lite annat. Fast pysslat också. Har bara blivit så sent varenda kväll att jag helt enkelt somnat innan jag hunnit fota, stoppa in korten i datorn och skriva något begripligt här. Hoppas att jag kan skärpa till mig, då det här ju faktiskt är superkul! Och superkul behöver man ha mellan varven.🙂 Tänkte att ni idag först skulle få följa med på en rundtur i mitt hus och se den bittra sanningen om vad jag sysselsatt mig med. Och vad jag kommer sysselsätta mig med de närmsta dagarna.

CIMG5905 CIMG5906 CIMG5907

CIMG5908 CIMG5909 CIMG5910

CIMG5911

Som ni ser, det är ingen lek hemma just nu. Kaoset sprider sig från rum till rum och innan jag gjort klart i köket så lär det se ännu värre ut. Tänk om jag i alla fall kunde skylla på Emma men inte ens det fungerar längre. Det är helt enkelt bara för illa. Skrämmande.

Nu till något lite trevligare. Här är några av de pyssel jag håller på med just nu. En mobil som jag håller på med på jobbet och en liten lila katt som kom till världen sent igår.

CIMG5915 CIMG5914 CIMG5916

CIMG5913 CIMG5912

Kommentera

