Trött man blir..

Nu har jag hållit på sen igår och försökt få ut det här inlägget. Internet jävlas. Tack och lov så finns det en funktion i WordPress som automatsparar inlägg allt eftersom. Om detta nu inte fungerar så kommer det att höras vida omkring..

Hej hej hallå där bloggen och alla ni gulliga läsare som hälsar på här. Känner mig som universums sämsta bloggare, har verkligen inte skött om det här stället på ett tag. Har bara varit så mycket annat och när jag väl kommit ihåg bloggen på kvällarna har det varit så sent att jag bara stupat i säng. Nu ska ni inte inbilla er att jag gjort en massa vettigt för det. Nej då. Ingen fara. Det är fortfarande kaos här i huset, även om det lättat något. Målandet av väggar och tak är klart i köket och nu hoppas jag att vi snart kan påbörja del två. Nytt golv och kakel. Det blir jättefint, inte för det, men ibland så försvinner helt enkelt bara lusten och energin helt och hållet. Men som jag sagt tidigare, jag har inte bråttom. Jag ska ju bo här resten av mitt liv. Om inte Emma ändrar sig angående lekstugan förstås och slänger ut sin gamla mamma, men det kan jag ju aldrig tro. Hur som helst, helt sysslolös har jag inte varit. Vi har påskpysslat lite, målat lite, sorterat lite, ja lite av varje. Tänkte att jag istället för att svamla vidare så här helt okontrollerat så får ni se lite bilder av vad som tillverkats här på senare tid.CIMG5933   CIMG5922   CIMG5932CIMG5928 CIMG5927 CIMG5918

CIMG5920 CIMG5921 CIMG5919

Kommentera

